Hirvenhaukkukokeet 20.8.2023 -15.1.2024

Koekauden kestävän hirvenhaukkukokeen järjestämisohje

1. Koejärjestelyistä vastaa Kainuun Hirvikoirayhdistys Ry.
  2. Koira tulee ilmoittaa kokeeseen Kainuun kennelpiirin nimeämälle kokeen ylituomarille viimeistään koepäivää edeltävänä iltana puhelimitse, samalla ylituomari pitää ylituomaripuhuttelun koesuorituksen arvostelevalle tuomariryhmälle. Ylituomarin tulee pitää kirjaa kokeeseen ilmoittautuneista koirista.
  3. Tee sähköinen ilmoittautuminen koiratietokannassa ylituomarille puhelimitse tehdyn ilmoittautumisen jälkeen.(kts.ohje)
  4. Koe on suoritettava Kainuun kennelpiirin alueella (ainakin aloitettava).
  5. Koepäivän iltana koesuorituksen jälkeen tulee ryhmätuomarin puhelimitse antaa päivän koetapahtumista alustava selvitys kokeen ylituomarille, samalla sovitaan kokeen purkutilaisuus, jos sitä ei ole aiemmin jo sovittu (viimeistään viikon kuluesssa koesuorituksesta).
  6. Kokeen purkutilaisuuteen koiranohjaajan tulee ottaa mukaan koiran rekisterikirja, todistukset koiran rokotuksista, tunnistusmerkinnästä ja suoritetusta osanottomaksusta, joka on 20€ (Kainuun hirvikoirayhdistyksen tilille: FI72 4600 2420 0586 30). Ylituomarin vaatiessa myös koekoira tulee ottaa mukaan purkutilaisuuteen.
  7. Jokainen koesuoritus on erillinen koe, josta täytetään koirakohtainen pöytäkirja ja pöytäkirja. Koeajaksi merkitään kokeen suorituspäivä. Koe on voimassa, kun ylituomari on vahvistanut pöytäkirjat.
  8. Ylituomarin tulee lähettää tarkistamansa ja vahvistamansa koepöytäkirjat ja koirakohtainen pöytäkirja viimeistään viikon kuluessa koepöytäkirjan tarkastajalle.
  9. Koira, joka on saavuttanut Suomen käyttövalionarvoon oikeuttavan koetuloksen tai on saavuttanut 2 kertaa HIRV 1 tuloksen koekauden kestävässä hirvenhaukkukokeessa, ei enää voi osallistua koekauden kestävään hirvenhaukkukokeeseen.

Ohje sähköiseen ilmoittautumiseen kokokauden kokeeseen:

Alla on linkki koiratietokantaan, josta pääset ilmoittautumaan koko kauden HIRV- kokeeseen, jos sallit henkilötietojesi käsittelyn ja näyttämisen koiratietokanta.fi- palvelussa. Ellet näitä salli, et voi tehdä sähköistä ilmoittautumista.

Suora linkki ilmoittautumiseen:

Ohje:

1. Klikkaa HIRV koko kauden kokeet, sen jälkeen ylhäällä luukku " Ilmoittaudu tästä koko koekauden kokeeseen klikkaamalla tästä".
  2. Tulee luukku " pitkä koe, ilmoittautuminen" koemuoto on valmiina HIRV ja kennelpiiri 03. VALITSE YT seuraavaksi, tulee lista ylituomareista. Klikkaa nimen edessä olevaa v- väkästä.
  3. Tulee ylituomarin numero ja yhteystiedot. Alla syötä koiran rekisterinumero ja " etsi koira".
  4. Seuraavaan luukkuun tulee koirasi rekisterinumero, klikkaa etsi.
  5. Tulee näkyviin ylituomarin tiedot, koirasi nimi ja rekkari. Klikkaa väkästä nimen edessä.
  6. Täytä tarvittavat tiedot.
  7. Valitse paikkakunta nuolen takaa ja koepvm kalenterista.
    Tarkista ja etene klikkaillen ohjeen mukaan! Jos alhaalla lukee "tietoja puuttuu", lisää tarvittavat ja jatka ohjeen mukaan.

KARH (Kokokauden koe) 20.8-31.10.2023

Lisätiedot Osallistumisoikeus koirakoilla, jotka ilmoittautuneet Kainuun Kennelpiirin alueella toimivalle ylituomarille ja on jäsenyhdistyksen jäsen. Yhdyshenkilö Jouko Heikkinen p. 050-557 8238

20.8-31.10.2023, Kokokauden koe, järj. Kainuun Hirvikoirayhdistys ry. Osm.
20,00€ FI72 4600 2420 0586 30. Lisät. Ilmoittautuminen järjestämisohjeen mukaan.